postinterventie-dossier gemene delen

Word je eigen syndicus

a) moet er ook een post-interventiedossier bestaan voor de gemene delen van een appartementsgebouw
b) moet er een dossier afgeleverd worden door de bouwheer of architect van een appartementsgebouw ivm de veiligheid; ik woon nu een nieuwbouw-appartement; de gemene delen zijn nog niet definitief opgeleverd; er zijn hier wel brandblusapparaten, maar ik heb verder géén enkel informatie; zo kom ik toevallig te weten dat bepaalde deuren voor de brandveiligheid moeten gesloten blijven; maar nergens is er een document waar dat beschreven staat, het is ook nooit besproken
Hoe zit dat in elkaar ?

Gedeelte postinterventiedossier:

 

De syndicus is gelast met het beheer en archiveren van het postinterventiedossier zoals u kunt opmaken uit:

B.W. 577-8 Art. 577-8 § 4 12°

 

Details over de inhoud en het belang ervan vindt u onder:

http://habitos.be.msn.com/vragenrubriek.asp?action=detail&vraag_ID=1459

 

Uit artikel 36bis ingevoerd door het Koninklijk besluit van 22 maart 2006 kunt u opmaken dat er zowel een postinterventiedossier hoort te zijn voor de gemeenschappelijke delen als voor elk individueel kavel. Zie:

http://www.2747.com/2747/law/employment/construction/2006/belgie36.html

en dat deze in mekaar vervlochten zijn

 

You are viewing 1 out of 1 answers, click here to view all answers.
Als u deze antwoorden interessant vond, laat ons dan toe om u verder te blijven informeren (het is gratis).

Uw e-mail adres:

Laat u informeren...

Ontvang gratis onze nieuwe artikels via e-mail. Uw e-mail zal enkel hiervoor gebruikt worden en niet met derden gedeeld worden.


Gegarandeerd zonder spam. Uw email adres wordt nooit met derden gedeeld. Op ons erewoord!

Het beheer zelf doen?

syndicus opleiding

Problemen in Uw Gebouw?

Laat u niet langer in het ootje nemen door uw syndicus.

Bent u Syndicus?

syndicus opleiding

  • 12345678910
close-link
close-link
Share This